Friday, November 18, 2011

phew~~

after being lost so long.. haha~ i m back again lurh~~
really occupy myself thoroughly in PTUM recently.. =)
joined EXPO group and had had lots of fun...
made lots lots of good frens from different faculty.. (mostly from pharmacy though)
^.^
hahaha~ irrevocably this is going to be my indelible experience throughout my life..
stayed up till late night doing stuffs up to neck..
busy prattling with kok lam... making lots of chilling jokes.. >.<"
XD
EXPO EXPO!! wont forget u all lurh!!!! ^.^
it's been quite a long time i didn't update my story.. =)

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&7&&

8)

升上了中四...
选了 science stream 来读。
对自己的未来仍然没有多少想象。
抱着走一步,看一步的想法...
懵懵懂懂地升上了一个人人称之为“天堂之年”的中四。
身高从之前的170 不到一路像牛市般冲上了 180。
虽然一直以来都不是很介意身高,不过当放眼望去,众人皆矮我独高。
那种爽的感觉还真不是盖的。

继续和逆文老岚小杰同班。
至于女生嘛,中四时虽然我和他们感情融洽,不过彼此间仍旧有些代沟。
也不知道是为了什么原因,对于女生..
我始终有一些距离.. (我敢保证我绝对是正常的,当老岚他们提起谁是苍井空的事迹时,我也是会掺一脚的。)
只不过有点害羞,(这绝对是真的)
每天继续打打杀杀,炮火连天。
ziq 和 wind 每天陪我流连校园各处。
一窥天下,
美女如云;
一饱眼福,
此生无憾。

No comments:

Post a Comment