Monday, May 23, 2011

i m ok.

okie,
i promise myself, i will control myself from visiting facebook too frequently.
i promise myself, i will not visit those webpage that bukan bukan.
i promise myself, i will not play dota anymore.
i promise myself, i will read some story books.
i promise myself, i will practise some new piano songs.
i promise myself, i will control my tears from dripping.
i promise myself, i will be okay again.
i promise myself, i will forget u.

during the holiday.

我的任性,我的无知,我的无聊,我的没用,我的自私,我的幼稚,我的错.

回想从前,我也没有改变多少.

我从来都没有发现过, 原来
我从不对朋友发脾气
我从不对老师发脾气
我只对某些人, 譬如, 我的家人.

i promise myself, i would never scold any other gals with rude words, no matter how subtle is it.

老实说, 我从小到大, 考试A拿到完, 学什么东西也比别人快.
我曾经非常自豪.
造成了我的自尊心,
很高.
其实, 刚刚想想, 如果能选择, 我会选择做个有礼貌, 受朋友欢迎, 谦虚的人.

**************************************************************************************************

失去了才珍惜, 全部人都懂.
不过有几个人能够真正地在失去前去珍惜?
我失去过了.
珍惜, 在我心中却依旧神秘, 仍被緲緲的轻烟覆盖着.
什么与什么.
我到底,
几时才能够成为一个,
成熟,有责任感.能给女生安全感的男人.
我引颈那一天的到来.
鳯凰浴火重生,
在别人只看到他风光的那一面时,
有谁会明了他浴火时所受的那种痛彻心脾的痛苦.

呵呵, 少年不识愁滋味. 我真的不懂. 尽都是些埋怨罢了, 一笑置之就好.

这一刻, 我容许自己
尽情地发泄.
人, 有时就真诚地面对自己吧. 为什么, 我曾经那么笨地去骗自己. 骗自己一切不过是个梦, 散了就好. 逼自己做些现在想起都那么后悔的事.

哭,不能解决问题; 不过,能够发泄. 终是好的.

ok
i m done.
要讲的都已经说完.
^^

加油~

No comments:

Post a Comment