Saturday, December 1, 2012

Woke up in the morning after a bad quality sleep and peculiar nightmare yesterday.
Browse through newspaper as usual.
finished reading an article.
Vehemently touched by the words.

瀏覽面子書讓時光更加凝滯,等待更新,等待甚麼人給我來個贊──難道要贊我病怏怏的模樣嗎?我也不知道,反正連一些生離死別的場面也成了贊的試練場,任何情節都可以用贊來總結,好的壞的,贊延伸出極其廣泛的意義,飛越無限,我卻與有榮焉,享受著自我捏造的快感,但這種快樂太短暫,一下子就有新的類似的東西把我掩埋──怎麼大家都在分享同一件事?怎麼他說的和她說的話沒甚麼差別?我卻樂此不疲,從不同人嘴里說出來會有不同的感覺,仿佛一切的重復都只是deja vu,也不需要去深究到底誰才是原創,反正看見就看見了。當訊息停止更新,看了看表才嚇了一跳,原來時間還在原地踏步,而我卻如此焦躁不安。

Yeah, it's true. We new generation are fragile. We crave for attentions from people and wish to 得到认同.. It's a sickness.

Especially after one of my nightmares yesterday.
Disgusted, I intend to limit my Facebook browsing time.
Instead replacing it with more meaningful activities.
Say bye to lynas, say bye to Facebook. LOL
I want to apologize sincerely to my past lost time WASTED in Facebook.
Hope it won't happen anymore.
Peace.



STEVE JOBS : 'treat everyday as ur last day so you wont waste it'

you will certainly find what you need in the end
^___^



going to taiwan soon with family. cant wait!!! xD




IS THESE REALLY THE PLACES I AM GOING TO VISIT??
>.< (shrug shrug)

1 comment: